C-Hotels Zeegalm

COVID-19

Graag informeren wij u dat C-Hotels de nodige maatregelen neemt zodat u covid-veilig bij ons kunt verblijven. De gezondheid van onze hotelgasten en medewerkers is ten allen tijde onze topprioriteit. Wij hopen u weldra bij ons te mogen verwelkomen.

Bekijk onze video over de genomen maatregelen

Is Zeegalm gesloten?

Ondanks de beperkende maatregelen is er ook veel wat wél kan en mag.
Genieten in één van de C-Hotels is één van die dingen.
En als u rechtstreeks reserveert stellen wij ons nog steeds flexibel op, want u kan tot 48u voor aankomst gratis annuleren.

Op onze website en sociale media houden wij u ook steeds up-to-date.

Wij kijken er heel erg naar uit om u bij ons te verwelkomen, hier aan zee!

Ontbijt, lunch en diner

Momenteel zijn de restaurants gesloten.
De studio's in ons hotel zijn voorzien van een kitchenette, dit maakt het mogelijk om zelf uw maaltijden te bereiden, of afhaalmaaltijden op te warmen. Er is de mogelijkheid om takeaway te bestellen en dit te laten leveren aan de receptie. Er is een up-to-date lijst met beschikbare afhaalrestaurants te verkrijgen aan de receptie.
https://www.middelkerke.be/nl/handelaarsleverenaanhuis

Ontbijten in de ontbijtzaal is tot op heden niet toegelaten.
U kunt zelf uw ontbijt samenstellen aan het ontbijtbuffet en dit meenemen naar uw kamer.
Wij garanderen een volledig aanbod en bieden u dit in alle veiligheid aan.

Kan ik mijn reservatie annuleren?

Alle reservaties die rechtstreeks geboekt werden (via hotel website, telefonisch of per mail) kunnen tot 48 uur voor aankomst kosteloos geannuleerd worden.
Gelieve hiervoor contact op te nemen met de receptie 

Voor alle reservaties die gemaakt werden via bookingsites dienen de voorwaarden van deze sites gevolgd te worden. Gelieve hiervoor contact op te nemen met de bookingsite.

1,5 meter distancing

C-Hotels stelt hoge prioriteit aan de gezondheid en veiligheid van onze gasten en medewerkers. We doen er alles aan om de risico’s op besmetting en verspreiding te voorkomen. Om u zo veilig mogelijk te kunnen ontvangen is het hotel volledig aangepast aan de voorzorgsmaatregelen.

Welke maatregelen hebben wij ondernomen?

  • Wij volgen de richtlijnen en aanbevelingen op van de overheid.
  • De nodige signalisaties betreffende richtlijnen van COVID-19 zijn voorzien.
  • Desinfecterende handgels aan iedere ingang, receptie en lift.
  • Alle blootgestelde oppervlakken zoals deurklinken, liftknoppen, tafels, enz worden zeer regelmatig gedesinfecteerd met antibacteriële vloeistoffen.
  • Alle recepties zijn voorzien van een plexi-scherm.
  • Medewerkers die ziekteverschijnselen vertonen zijn verplicht om thuis te blijven.
  • Online check-in en check-out voorkomen lange wachtrijen aan de receptie.
  • Betalingen gebeuren bij voorkeur per kredietkaart of bancontact.
  • Medewerkers die in contact komen met onze gasten, dragen handschoenen en mondmaskers uit hygiënisch oogpunt.
  • Het gebruik van een mondmasker is verplicht in de ontbijtruimte, behalve bij het neerzitten.

Dank u, Westtoer en Provincie West-Vlaanderen

Met de hulp van Westtoer en Provincie West-Vlaanderen, hebben wij het hotel corona-veilig kunnen maken. We willen Westtoer en Provincie West-Vlaanderen bedanken voor de continue ondersteuning tijdens deze moeilijke Covid-19 periode!